Interjú, Bighouse-al

2010.08.23. 17:03

Üdvözlet!

Volt szerencsém a mai napon meginterjúvolni, a Rossz Mozifilmek Sorozat blog, főszerkesztőjét, Bighouse-t. Ugyan nem tettem fel sok kérdést, de cserébe bő válaszokat kaptam. Jó szórakozást!

 

--------------------------


Első kérdésem, hogy honnan jött a Bighouse név?
A Bighouse nevet a vezetéknevem alapján raktam össze.


Hogy jött ez az egész ötlet, hogy te most bizony, rossz mozifilmekkel fogsz foglalkozni?
Régebben sokszor nézegettem FreddyD videóit, így megtetszett maga a blogolás/videó készítés. Gondoltam, ha már videókat csinálok, akkor már filmekről, mivel azokhoz értek a legjobban.


Hogyan szerzed be a videó alanyaidat? Ajánlás útján, vagy inkább letöltöd?
Mivel a videóim alanyait általában nem lehet kapni sehol, ezért letöltöm. Viszont ha látom valahol, természetesen megveszem. Ajánlás útján is jutott már el hozzám néhány alany, letöltő linkkel vagy postán feladva, így vagy úgy, de megérkezett mind.


Mivel kezdesz el egy filmbemutatót? Megírsz egy forgatókönyvet, vagy inkább improvizálsz?
Fele-fele arányban. Bár mostanában már egyre inkább a forgatókönyvírás felé húzok, igazán jó, igényes munkát csak előzetesen megírt forgatókönyvvel lehet elkészíteni.


A legtöbb videódban már megmutattad az arcod. A való életben van ennek valami előnye vagy hátránya?
Megítélés kérdése. Az, hogy néhányan megismernek az utcán, leszólítanak, stb. valaki szerint jó dolog, valaki szerint rossz. Szerintem jó dolog. Már jó néhányan felismertek (utcán, iskolában, stb), én élvezem az ilyesmit.


Már elég sok filmbemutatót készítettél. Mik a kedvenc filmjeid?
A kedvenc filmjeimről hamarosan készítek majd egy videót, ami ki fog kerülni a blogra.


Volt már szerencsénk megtekinteni tőled, két játékbemutatót is. Gondolom akkor van kedvenc játékod is?
Igen, kedvenc játékaim közé tartozik a Starcraft 2, a Stalker trilógia és a Fallout 3, ezekkel szeretek leginkább játszani


Ebben az egész ’videós közösségben’, van akinek nyomon követed a munkáit? (Film- ill. játékbemutatósok között.)
Természetesen, a Rossz PC Játékok Sorozatot és a Baaadmovies blogot rendszeresen nyomon követem. A Filmelemzők blogját és a Rossz PC Juniorokat is szoktam nézegetni.


Van esetleg példaképed az videó készítők között?
Példaképem nincs igazán. A videó készítők munkáiból általában csak meríteni szoktam. Leginkább külföldi videó készítők, például Nostalgia Critic és Angry Video Game Nerd munkáiból.


Mi a véleményed, a Rossz PC Juniorokon lévő „Feltörekvő”, ill. a Filmelemzők blogján lévő amatőr videósokról?
Valahol mindenkinek el kell kezdeni :) Én is így kezdtem régebben.


Milyen a zenei ízlésed? Mely előadók a kedvenceid?
Az, hogy milyen zenéket hallgatok, teljesen hangulatfüggő. Van, amikor filmzenéket. Kedvenc előadóim közé tartozik a Daft Punk és a Gorillaz.


Voltál már valamelyiknek a koncertjén?
Mivel a Daft Punk és a Gorillaz ha jól tudom még sose koncertezett Magyarországon, ezért nem nagyon. Egyébként se vagyok koncertekre járó típus, inkább odahaza hallgatom őket, vagy mp3-on.


Szoktál könyveket olvasni? Ha igen, mik a kedvenceid?
Szoktam, habár mostanában alig, helyette inkább filmeket nézek. Kedvenceim közé sorolom a Gyűrűk ura köteteket, a Harry Potter sorozatot és a Galaxis útikalauz stopposoknak című meglehetősen szórakoztató sci-fi-t.


A filmeken kívül, szoktál sorozatokat is nézni? Van kedvenced?
Szoktam, kettőt. A Dr. House-t és a Dexter-t. Ezek egyben a kedvenceim is.


A blogoláson, és a videó készítésen kívül, van még valami hobbid?
Ezek a fő hobbijaim, ezeket kívül persze akad más is.


Utolsó kérdésem: Vannak terveid a jövőre nézve? Blog találkozó? Pólóvásár? Nyereményjáték?
Mindent a maga idejében ;)


Köszönöm a válaszokat!
Nincs mit
 

Maradjatok a fényben!
Borsesz

 

A bejegyzés trackback címe:

https://power-on.blog.hu/api/trackback/id/tr742241621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szlavi · http://power-on.blog.hu/ 2010.08.23. 17:09:33

Köszi, hogy elfogadtad a felkérést.
Egyébként idén a szigeten volt Gorillaz koncert:D

ARSENAL4EVER 2010.08.23. 19:13:49

Te is szereted a Dexter?Én is.
Szerintem nagyszerű ötlet, hogy egy sorozatgyilkos minden napi életét követhetjük nyomon, megspékelve kisebb akciókkal, hullákkal.:D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.08.23. 21:15:36

tetszetős interjú :) szimpatikus figura Bighouse...Dexternél először a rajzfilmre gondoltam..-,-...:D

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2010.08.23. 21:26:41

@Szlavi: A Gorillaz nem virtuális együttes? :O

gunny · http://gunny.blog.hu/ 2010.08.23. 21:31:43

@Njugi: nem az....csak nem nagyon szeretik magukat mutogatni.Amúgy én csipázom Bighouse videóit...

Szlavi · http://power-on.blog.hu/ 2010.08.24. 08:25:35

@Njugi: Nemnem
Normálisan koncerteznek ők, csak mindig valami speckó módon megoldják, hogy őket ne lássuk, csak a jól ismert animált karaktereket a kivetítőn. Álatlában sötétben-füstgépekkel játszanak.

ARSENAL4EVER 2010.08.24. 11:07:08

@Szlavi: Az csak régen volt.Most már megmutatják az arcukat.
süti beállítások módosítása