Sziasztok!
Hosszabb szünet után ismét felélénkül ez a rovat. Szakítva a hagyományokkal most nem írok összehasonlító érveket, hisz ez a 2 sportjáték nagyjából egy és ugyanaz, mégis más. Megkérdeznénk most Titeket, FIFA vagy inkább PES? Most a sorozatról beszélünk, nem egy epizódról.
Lehet egyet és egyet nem érteni, miérttel indokoljunk legalább, köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://power-on.blog.hu/api/trackback/id/tr212462838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.11.21. 17:10:27

Igazából nem ismerem a PES-t, életemben egyszer játszottam vele, a 2009-cel ismerősömnél. FIFA-ból 2007-től 2009-ig játszottam, nem kimondottan sokat. Nekem inkább a PES jött be jobban, a FIFA egy elgyötört játék, egyre színvonaltalanabb, a zuhanás talán a "magyarosítás" idején kezdődött.
A PES emberbarátabb, szimpatikusabb, kellemesebb hangulatú játék, ha a kettő közül kell választanom, akkor PES.

Hogy miért játszok mégis többet a FIFA-val, mint a PES-sel? Azért, mert a FIFA megvan, a PES nincs, és én focis játékokkal amúgy sem nagyon játszom sokat, szóval nem éri meg letölteni, de még mástól elkérni sem. :D

ARSENAL4EVER 2010.11.21. 18:07:28

A sorozatot tekintve elég nehéz a döntés. A FIFA régi klasszikus játékai egytől-egyig bejöttek nekem. Fifa99-ben még volt műesés, humoros gólörömök, szórakoztató játék. Ezt egészen 2005-ig elvitte a sorozat. Után a 06-10-ig ugyan azt a játékot kapjuk, csak más keretekkel. A 11 ugye Next gen-es lett. Nekem tetszik, sokkal jobb lett az ütközés modell, a labda pattanása, és összességében maga a játék is profi lett.
PESt meg 18-től kezdtem el játszani. Amikor először megláttam és játszottam vele egy szó jutott eszembe: Ez k.... jó! Sokkal élethűbb, és sokkal jobban játssza a focit. Megfogott a hangulata, és sokkal nagyobb élményt nyújtott, mint a Fifa bármely része. Viszont a mostani 11-es részben valami hiányzik. Az elején ez az epizód is nagyon jónak tűnt, de később kijöttek a nagyobb hibák. Nincs kéz a játékban ismét(bár a Fifában is kivették ezt), és a bíró is elég rossz lett. Ha fújnia kéne, akkor nem fúj, ha nem kéne, akkor fúj(Fifában ez legalább jó).
A játékosok labdával hihetetlen lassúak(ne mondja nekem senki, hogy Walcott nem futja le labdával bármelyik védőt), a labda átvétellel csomó idő elmegy, így kontrázni semmi esélyünk. Viszont először 360 fokban tudunk passzolni, és futni egyaránt.
Tehát végül is összességében nekem a PES az igazi focis játék, míg a Fifa egy kicsit eltér a valóságtól. Bár van valami jobb a Fifaban, de ettől függetlenül én PES párti vagyok, kivéve a 11-et.

ARSENAL4EVER 2010.11.21. 18:10:13

@ARSENAL4EVER: "PESt meg 18-től" ez 08.
"egy szó jutott eszembe: Ez k.... jó!" három szó
"Bár van valami jobb a Fifaban" Bár van valami, ami jobb a Fifa-ban.:D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.11.21. 20:09:10

FIFA, mert:
- 10 éve játszom már és kevésszer csalódtam benne igazán
- vannak hibái, de nem tudom megútálni
- mindig várom az újat
- mire megunnám, addigra kapok vmi újat benne, ami miatt újra kedvet kapok
- sok bajnokság, sok csapat, sok kupa
- Ez volt életem első focis játéka (FIFA 2001 demo)
röviden ennyi :)

Szlavi · http://power-on.blog.hu/ 2010.11.22. 07:05:14

Fifa, de csak mert anno PS1-en nagyon szerettem. Amúgy nem csípem a sport játékokat, az újabb részekkel nem játszottam egyik szériából sem, de ha rászánnám magam, akkor valószínűleg az újabb Fifát próbálnám ki.

Cleveland [http://bugtime.blog.hu] 2010.11.23. 12:55:39

Konzolon Fifa, PC-n PES...Amugy inkább PES, mert konzolon nem sokat játszok mostanság.
süti beállítások módosítása