Sziasztok!
Emlékeztek még a Good-Games-es Red vs. Blue-ra? Nem biztos, mert igazából nem is volt sokáig. Isty vezette anno, de mivel hamarosan távozott tőlünk a második évadra kitöröltük ezt a rovatot.
Aztán jöttek olyan játékok, amik egyszerűen könyörögtek azért, hogy állítsuk őket szembe egymással. Úgyhogy a rovat visszatért, szembeállítás névre keresztelve.

Elsőre a Grand Theft Auto 4 két legújabb DLC-jét állítjuk szemben egymással, azaz a The Lost and Damned-et és a The Ballad of Gay Tony-t. Kíváncisak vagyunk arra, nektek melyik tetszett/tetszene jobban!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://power-on.blog.hu/api/trackback/id/tr432169053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szlavi · http://power-on.blog.hu/ 2010.07.23. 07:33:54

Igazából a leírásod alapján a Lost and Damned-et preferálnám, de egyébként szerintem a buzi-Tónis kalandok sokkal jobbak voltak.

haveeer 2010.07.23. 11:06:32

Nekem a Lost and Damned kalandok tetszetek jobban.Szerintem a történet elégé jó.Baráti árulások hasonló dolgok.A Buzi Tony-s résztől csak röhögörcsöt kapok jópárszor,hogy milyen szerencsétlenek ezek a homárok :D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.07.23. 12:11:52

én keverném..."testőr és kulbbmenedzser, metál (merthát metál klubbos!!), kopasz vadmotorosok, akik divattervezők(hoppá!), 120 kilós fegyverarzenál, de mindig a 9mm-es villanna ki az övről és halvány, kopottas rózsaszín színvilág!....am nálam a Lost and Damned a nyerő...:D

powasd 2010.07.23. 13:04:03

Lost and Damned METYÁLLLLLLLLLLLLLLL

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2010.07.23. 14:28:29

Miaz, Erevis, megtanultál alapszinten Photoshoppolni? :D Amúgy még a GTA IV-vel se játszottam, de a leírás alapján Lost and Damned :P

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.07.23. 18:58:35

Nem játszottam a GTA IV-el de már ki kéne próbálnom. De leírás alapján én is a Lost and Damned-re szavazok.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.07.23. 19:04:49

Amőgy jó szembeállítás, tömör és velős. Nekem ez valahogy nem ment. Nem találtam mit összehasonlítani:D

Vark 2010.07.23. 21:20:50

Már a GTA IV is kritikán aluli játék volt, a DLC-kre nem pazaroltam az időmet.

[SPARK] 2010.07.23. 23:16:22

@Vark: Mindenkinek van ízlése de egy játék ami közel mindenhol 10/10-et kapott az kritikán aluli? Nem hinném...

Jó Post!

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2010.07.24. 00:08:12

@Vark: A GTA IV egy forintot nem ér, de a DLC-k jók.
Amúgy Gay Tony a jobb.

Szlavi · http://power-on.blog.hu/ 2010.07.24. 08:43:44

Miért nem szeretik az emberek a GTAIV-et? Értem, hogy PC-n sz*rul volt optimalizálva, ráadásul az irányítás is furcsa volt SA után.. de attól még a játék elképesztő volt. Aki jót akar GTAIV-el játszani vegyen egy atomerűművel felérő gépet, vagy egy konzolt.

Benyo513 2010.07.24. 08:59:25

@Szlavi: Egyáltalán nem kell ahhoz atomerőmű. Egy mostani gamer szinthez megfelelő gépen is elfut Medium-High beállításon.

Meleg Tónival még nem játszottam így a metálos részt választom :)

powasd 2010.07.24. 09:51:46

@Vark: Igazad van a GTA 4 elvan kúrva

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2010.07.24. 19:18:17

A Grand Theft Auto - IV azért pocsék, mert az elődeihez képest semmi hangulata, illetve ez már inkább életszimulátor, mint GTA. Vice City grafikája a közelébe nem ér, de ott van láncfűrész, tengerpart, egy halom Easter Egg. Gta 4? Tömör monoton vacak - szerintem.

Vark 2010.07.25. 20:53:04

@Szlavi: Mi a bajom a GTA 4-el, és úgy az egész brandel? El kell menni A pontból, B pontba, ki kell nyírni egy személyt, jó esetben félszáz félkatona vigyázz rá állig felfegyverkezve (9mm-es pisztoly már kiment a divatból. Minigun, az a tuti), akik ha megölnek, akkor kezdheted megint elölről a küldetés a város másik feléből. És minden egyes küldetés erről szól már vagy 6 rész óta.

inv4d3r 2010.07.26. 13:36:38

@Vark: na ez nem igaz! Itt fikázzátok a GTA IV-et, "forintot sem ér". Ja tényleg, igazatok van. Nem véletlenül kapott mindenhol maximum pontszámot! De tudjátok mit? Következő cikkem már csak azért is a GTA IV lesz! (igaz, nem tudom mikor tudok géphez ülni, most is van két percem).

Amúgy a Ballad of Gay Tony sokkal jobb, mint a TLaD! A küldetései nagyon jók (amikor helivel kell szétlőni a nagy hajót, mikor felrobbantod a darut stb.)! A fegyverek is sokkal jobbak (robbanós shoti, ÁLLAT!), a minijátékok is viszonylag jók (nekem a táncikálás nagyon bejött), az éjszakai élet marhajó! Ráadásul a járművek is babák (APC tank, huhú). Szal szerintem Buzi Toni Balladája!

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2010.09.27. 15:37:52

Nincsen hangulata???Én xboxon játszotam rajta és rendesen kívántam h még egy órát had játszak szerintem eléggé megvan a hangulata(Vice city viszont abszolut favorit ha már szóba lett hozva)
süti beállítások módosítása