A napokban az Oddworld világának hőse, Abe a Twitteren nagy bejelentéseket ígért. Így is történt, a Just Add Water fejlesztőcsapat bejelentette, hogy a jövőben több Oddworld játék várható tőlük.

Nekem az 1997-ben megjelent Abe's Oddysee volt az első videójáték, amivel játszottam, még egészen pici koromban, így ez a sorozat különösen közel áll a szívemhez, nagyon megörültem, amikor megtudtam, hogy új Oddworld játékok kerülnek majd piacra, különböző platformokon. Konkrét bejelentést még nem tett a fejlesztőcsapat, de valószínűleg a közeljövőben elhintik az első infómorzsákat. Én már alig várom, hogy a kedvenc zöld mudokonommal megmentsek pár rászorulót.

A bejegyzés trackback címe:

https://power-on.blog.hu/api/trackback/id/tr952157373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása