Boldog Karácsonyt!

2010.12.25. 15:00

Sziasztok!

Gondolom mindenki tudja, hogy December 24-én Jézus Krisztus Megváltónk születését ünnepeljük. De nem szeretnék most ünnepi misét tartani.

A lényeg: Jómagam az egész Power-ON Team nevében kívánok mindenkinek nyugodt, békés, ajándékokban gazdag karácsonyi ünnepeket!

Üdvözlettel:
Power-On Team

A bejegyzés trackback címe:

https://power-on.blog.hu/api/trackback/id/tr852536630

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horgas Judit - KARÁCSONYI AJÁNDÉK 2010.12.25. 16:17:58

Már második napja keresem a szemüvegem. Amikor utoljára rajtam volt, az ágyamon ülve dolgoztam, nagy halom papírt rendezgettem, de mert olvasáshoz nem kell, félreraktam. A vaskosabb, sötét keretest általában hamar megtalálom, a pillekönnyű, alul csak d...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cpt.Adam 2010.12.25. 21:51:41

Boldog karácsonyt mindenkinek!:D
süti beállítások módosítása