Interjú, Mo$qUiTo-val

2010.06.23. 22:42

Ebben a cikkben, egy már ismert videóst, Mo$qUiTo fogjuk meginterjúvolni.
Jó szórakozást!



Üdvözletem mindenkinek! Itt van velünk Mo$qUiTo.

-Üdv mindenkinek
 

Hát akkor az első kérdésem, hogy melyik a kedvenc játékod?
-Call of Duty 4: Modern Warfare már megjelenése óta.
 

És mért pont ez? Az ilyen stílusúakat szereted?
-Hát igen. Már régóta szinte csak FPS-ekkel játszom. A stratégiákat sose szerettem.


Aha. A videóidhoz is ilyen stílusú játékokat keresel?
-Az eddigiekhez nagyjából. Viszont érdekes, hogy a kedvenc úgymond témám a játékokban a IIVH. tehát IIVH/FPS.
De pont a CoD4 nem IIVH-s, de azt nem is a miatt szeretem.
 

Aha értem. És mit gondolsz az új COD Modern Warfare 2-ről?
-Így első látásra? Még nem volt szerencsém kipróbálni, de a CoD4-hez képest nagyon bejöttek ezek a full modern űber fegyók, mint pl. az a compact szenzor, amit a fegyverre lehet tenni. Nem tetszett viszont az, hogy belerakták a double-barrelled shotgunt-t :P Sztem marhra nem illik bele. A multiban szintén nagyon tetszett még a kill streak-rendszer, és a plusz xp-rendszer, pl. hogy minden headshot 50xp. Bár kicsit érdekes, hogy 25 kill streak-nél atomfegyvert kapunk, ami mindenkit kiírt a pályán.
 

És honnan jött ez a név? PC játékok elemzés?
-Hát a név nem tőlem ered, mert amikor beléptem, [2009 június] a PCJE team már '08 novembere óta működött, és tőlük ered a név. Igazából még nem kérdeztem, miért pont ez.
 

És akkor ki az úgymond, alapító atya?
-AtiLye és Denny. Unokatestvérek, és együtt kezdték.
 

Aha. Szoktam olvasni a fejléceteken hogy „Támogatónk: a Susogós Mackók”. Erről mondanál pár szót?
-Igen. Ezt már mások is megjegyezték. Nos, a sorozat kezdetén AtiLye kitalálta, hogy kell valami kabala..És most röviden annyi, hogy őket választották. Sok bejegyzésünkhöz beraktunk egy ilyen Susogós videót, és innen ered ez a dolog. Sajnos már nem sok új videójuk van, ezért nincsenek mostanában ott a bejegyzéseknél. De természetesen pénzügyileg nem támogatnak XD
csak a "morál" vagy nem tudom..xD
 

A PCJE előtt csináltál videókat?
-Igen akkor úgy hívták a "sorozatomat", hogy FPS Játékbemutató. Úgy terveztem, hogy csak FPS-eket fogok bemutatni. Ez alatt a név alatt mutattam be a CoD4-et, és egy nagy szart, a Marine Sharpshooter 3-mat.
 

Aha. Most hogy szóbakerült: Melyik az a játék amit a legjobban utálsz?
-Háát ez nehéz kérdés. Sok szarral játszottam mát, de az abszolút You're Winner xD, az a Mortyr
Mert akkor még nem láttam freddyD vidijét erről az űberfosról, és azt hittem, hogy én vok béna, hogy mindig megölnek. Pedig csalt a játék..
 

Vágom. Szoktál egyébként retró játékokkal játszani?
-Nem nagyon..Talán a Wolfenstein3D-vel, de az már nem fut rendesen a gépemen csak a fateromén.

Szóval akkor FPS minden mennyiségben :D
Játszottál valaha mondjuk...Szimulátoros játékokkal, teszem azt autós játékokkal?

-Igen..Régebben még sokat játszottam NFS-ekkel, a sorozatból az Underground első része jött be a legjobban. Tervezem is, hogy talán bemutatom
 

Következő kérdésem: amikor éppen nem videózól, és nem játszol otthon, akkor mit csinálsz szabadidődben? (csak azt ne mond, hogy a haveroknál játszol XD)
-Nem azért ennyire nem vagyok kocka xD
olvasni szoktam [háborús könyveket tonnaszámra] filmeket nézni, zenéthallgatni [hard-rock, indrustrial/gothic-metal, de szóba jöhet még a könnyebb fajta rock-zene, és a könnyű akkusztikus gitárszólók a rap, és a techno távol áll tőlem] és persze szokásom a haverokkal ökörködni..
 

Utolsó kérdéseim hogy meg vagy e elégedve a blog.hu szolgáltatással? és hogy mit gondolsz arról, hogy szinte már minden videós blog.hu-t használ? (beleértve minket is XD)
-A blog.hu-ban én azt szeretem, hogy tök egyszerű, és könnyen lehet látványos blogot összehozni. Szóval igen, nincs bajom vele, csak annyi, hogy nekem hajlamos befagyni az admin-felület, de ez inkább a gány netemnek köszönhető szerintem.

A második kérdésre a válasz: Szerintem ennek az az oka, hogy Freddy is azt használ, és utána gondolom sokan kipróbálták. Ha mondhatok egy személyes megjegyzést, szerintem a ti blogotok nagyon dizájnos, nekem tetszik nagyon. Bár most a sajátunkkal is elégedett vagyok.
 

Köszönjük. És a válaszokat is…
-Nincs mit, én köszönöm. További jó napot :)



PC Játékok Elemzés - Játék Elemzések, Zene, Susogós Mackók...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://power-on.blog.hu/api/trackback/id/tr232294200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása