Novemberi megjelenések

2010.10.31. 23:08

Talán ezt a hónapot várta idén mindenki a legjobban, mégpedig a Call of Duty: Black Ops miatt és az új Need for Speed miatt. Kevés érdekes játék fog kijönni, ez a hónap inkább a Kinectről fog szólni, így a külön rá megjelenő játékokat inkább nem is írom ki. Láthattok olyan játékokat, amiket már írtam Októberben. Nos, az októberi megjelenések az USA-ra vonatkoztak, így nálunk európában pl. csak most fog jönni a Def Jam. Nézzük a listát (Aláhúzzással jelölöm azokat, amik megérik az árukat) :

Xbox 360:

Hasbro Family Game Night 3 (November 5.)
Fist of the North Star: Ken's Rage (November 5.)
Dragon Ball: Raging Blast 2 (November 5.)
James Bond 007: Blood Stone (November 5.)
Call of Duty: Black Ops (November 9.)
Kinect (November 10.)
Sonic Free Riders (November 10.)
NBA Jam (November 19.)
Assassins Creed: Brotherhood (November 19.)
Need for Speed: Hot Pursuit (November 19.)
Harry Potter and the Deathly Hallows (November 19.)
Crazy Taxi (November 24.)
Tron Evolution (November 26.)
SplatterHouse (November 26.)
Def Jam Rapstar (November 26.)

PlayStation 3:
Blacklight: Tango Down (November 3.)
Singstar: Dance (November 5.)
The Fight: Lights Out (November 5)
Fist of the North Star: Ken's Rage (November 5.)
Dragon Ball: Raging Blast 2 (November 5.)
James Bond 007: Blood Stone (November 5.)
Time Crisis: Razing Storm (November 5.)
Call of Duty: Black Ops (November 9.)
NBA Jam (November 19.)
Assassins Creed: Brotherhood (November 19.)
Need for Speed: Hot Pursuit (November 19.)
Harry Potter and the Deathly Hallows (November 19.)
Crazy Taxi (November 24.)
Tron Evolution (November 26.)
SplatterHouse (November 26.)
Def Jam Rapstar (November 26.)

PC:
James Bond 007: Blood Stone (November 5.)
Emergency 2012 (November 5.)
Call of Duty: Black Ops (November 9.)
H.a.w.x. 2 (November 12.)
Need for Speed: Hot Pursuit (November 19.)
Harry Potter and the Deathly Hallows (November 19.)
Tron Evolution (November 26.)

(WFT??? Most nézem, hogy a Puruttya ellopta az ötletünket :D !)

A bejegyzés trackback címe:

https://power-on.blog.hu/api/trackback/id/tr762412676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Urgod 2010.10.31. 23:24:50

Nem kötekedésképp, vagy ilyesmi, de nem a puruttya az egyetlen oldal, amelyik előbb csinált ilyen bejegyzést mind ti -.-"

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.10.31. 23:37:21

@urgod: Dede...

Mivan? A CoD:BO megéri az árát? Mivan? Te félrebeszélsz... menj aludni, megzavart az óraállítás bizonyára. Remélem te sem gondoltad komolyan... 1 fillért nem ér!

inv4d3r 2010.10.31. 23:43:14

@Millenotti: az igaz, hogy fáradt vagyok, de miért ne érné meg? Mi bajod vele?

inv4d3r 2010.11.01. 01:13:26

@Gucs: PC-re egy jóideig nem lesz Fable 3...

Szlavi · http://power-on.blog.hu/ 2010.11.01. 08:06:33

@Gucs: A Fable III Okt 29.-én már megjelent X360-ra, PC-re nem fog megjelenni.
@Millenotti: Figyu, én elhiszem, hogy te mekkora nagy anti CoD-os vagy, de a Black Ops akkor is egy olyan játék lesz, amivel az emberek (minimum) egy évig fognak játszani.

Amúgy a puruttya később csinált ilyen bejegyzést, ők októberben kezdték mi pedig szeptemberben ha jól tudom. Más oldalakon nyilván volt már ilyen korábban is.

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.11.01. 08:25:22

@Millenotti: Te álmos voltál, amikor ezt a kommentet írtad. Nem éri meg az árát. Te csak viccelsz xD

ARSENAL4EVER 2010.11.01. 08:47:41

@Millenotti: Ügyes vagy ember. Megtapsollak...

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.11.01. 08:52:59

@inv4d3r: Soha nem éri meg... gyakorlatilag, mintha megvennéd újra az MW2-t... marhára megéri!

@Szlavi: Anti-CoD-os? Nehezen... nagyon is szeretem a sorozatot, játszom is, de ez a játék NEM új játék... csak újnak van eladva néhány újítással. És tudjátok, hogy miért tudják ezt megtenni? Azért, mert a tiféléteknek van annyi esze, hogy megveszi azt, amit egyszer már megvett, csak azért, mert ez nem 2009-es, hanem 2010-es játék, és akkor biztos hű milyen király fasza. HÁT NEM! 4 órás single? Ez egy vicc... a multija? Hát, talán... meglátjuk!

@ARSENAL4EVER: Na, neked most éppen mi bajod van, Arsi-Marsi? -.-

Szlavi · http://power-on.blog.hu/ 2010.11.01. 09:05:15

@Millenotti: Ezt már elmondtam, elmondom mégegyszer, de szerintem nem a CoD az egyetlen sorozat. Nézd meg a Fifákat, vagy az összes többi sportjátékot. Azokban van újítás? Hát biztosan kevesebb, mint a BlackOps-ban. Nézd meg az autós játékokat, az összes NFS-t, Burnoutot, vagy bánomisén. Mindegyik egy klisére megy, csak annyi, hogy beletesznek +2 featuret, pár pályát és autókat. Igen, a Black Ops is egy rókabőr, de ha van ötleted, hogy hogy lehetne jó, merőben új CoD-ot csinálni akkor hallgatlak.
Én speciel a multija és a zombi módja miatt fogom játszani, mert azért egy CoD multiplayer szerintem mindenkinek világos, hogy utánozhatatlan. Nem véletlen, hogy máig játszom a CoD2-t:D

ARSENAL4EVER 2010.11.01. 09:22:09

@Millenotti: Ami neked nem tetszik, vagy nem fut normálisan a gépeden, azt folyton leszarozod. Ennyi a bajom.:)

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.11.01. 10:00:42

Én szeretem az FPS féle játékokat, ennek ellenére igazat adok Millenotti-nak, hiszen 1 év alatt nem lehet játékot készíteni! Nem egy ismerősöm hitte azt, hogy a Black ops csak egy DLC, és nem hibáztatom őket ezért.

@Szlavi: A Fifa teljesen más dolog.Kötekedésképp a Gran Turismo kicsit sem hasonlít a Burnouthoz :))

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.11.01. 10:11:36

@ARSENAL4EVER: Pont ezt akartam írni xD Amúgy nem 4 órás lesz a játék... sokkal több. Legalábbis valahol ezt olvastam.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2010.11.01. 10:27:31

James Bond Blood Stone! Nem érdekel ki mit mond én már várom!

Egyébként én nem ezek miatt vártam a Novembert hanem mert ebben a hónapban születtem! XD

[SPARK] 2010.11.01. 10:35:28

@Rowlend: Nem egy év! Ez nagy tévedés mikor Call of Duty játékokról beszélünk! 2 fejlesztőcsapat dolgozika játékon és amíg az egyiket fejlesztik a másik is fejleszti + még megjelenik meg mégegy évük van majdnem. és ez így megy folyamatosan. eleht kicsit zavaros ahogy leírtam de ez igaz. Tehát majdnem 2 évük van fejleszteni egy profi csapatnak bőven elég egy 9/10-es játékra.

gunny · http://gunny.blog.hu/ 2010.11.01. 11:31:08

@Borsesz: @Rainse: Nekem Speciel ma van.Ezért születésnapom alkalmából egész délután a temetőben leszünk xD

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.11.01. 11:54:03

@Szlavi: Nem mondtam egy szóval sem, hogy csak ez nem újít. Beszélhetünk a többi ilyenről is, de értelmetlen lenne. Most a CoD-ról volt szó... nem értem, hogy miért éri meg nektek megvenni. Ha letöltöd, azzal sem lesz rosszabb semmivel. Sőt, csak jobbat teszel magadnak, hogy nem fizeted ki kétszer majdnem ugyan azt.
Vagy netán ennyire nem tudjátok hova tenni a pénzetek? Akkor meg nem ilyenekre kéne elb.szni.

@ARSENAL4EVER: Egy szóval nem mondtam, hogy szar, csak azt, hogy egy tavalyi játékot adnak ki újra... mellesleg hozzád most a fene sem szólt, ráadásul hülyeséget is dumálsz.

@Voodoo.: Nem lesz több 4-nél...

ARSENAL4EVER 2010.11.01. 12:40:25

@Rainse: @Borsesz: Nem csak ti. :D
@gunny: Boldog születésnapot.
@Millenotti: Sz.rd már le.:)

Erevis · http://erevis.posterous.com/ 2010.11.01. 13:08:32

@ARSENAL4EVER: @Millenotti: Káromokodás, első alkalom, 1 nap bann. (Nem, nem érdekel, hogy ki van pontozva) Másrészről a vitákat meg nem kell szítani.
@gunny: Boldog születésnapot! :)

Szlavi · http://power-on.blog.hu/ 2010.11.01. 13:49:04

@Gucs: Igaz, tényleg lesz, mgé írtam is róla, hogy késni fog, ezt elcsesztem:D
@Millenotti: No komment. Egyébként hidd el, több lesz 4nél:D
@gunny: Boldog szülinapot:)
Amúgy igen, hiába vitáztok az egyéves játékfejlesztésen, elfogadom, hogy nem lehet jó játékot csinálni egy év alatt, de a Treyarch ezt a World at War kiadása óta, majdnem két éve csinálja, ahogy Spark is mondja.

inv4d3r 2010.11.01. 14:18:37

Az igen, nem gondoltam volna hogy ez lesz!
@Gucs: Lesz PC-re Fable 3...2011-ben valamikor és az nem most van!

Urgod 2010.11.01. 16:18:42

@Millenotti: Hát tudok olyan oldalt, ahol már legalább fél éve mindig kiteszik a hónap játékait, és most nem a gamekapocsra gondolok.

gunny · http://gunny.blog.hu/ 2010.11.01. 16:59:28

@ARSENAL4EVER: @Borsesz: @Szlavi: @Erevis: @Gucs: Köszönöm mindenkinek...Mellesleg a tizennegyedik.

Erevis · http://erevis.posterous.com/ 2010.11.01. 17:28:23

@gunny: 11-nek olvastam :P
Megint takarítottam egy picit, mindketten kaptatok +1 napot.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2010.11.01. 18:46:51

@gunny: Akkor így utólag is Happy Birthday! :)

zsomoka1998 2010.11.02. 07:27:38

@gunny: igaz 2 napot késtem de boldog születés napot

Lac@ 2010.11.02. 19:55:07

Az Assassin's Creed:Brotherhood gépre mikor jön?

Cleveland [http://bugtime.blog.hu] 2010.11.03. 11:12:22

@Lac@: Asszem 2011 első felében, de nem vagyok benne biztos :S
süti beállítások módosítása