Üdv!

A mai napon, hivatalosan is megszűnt nagy sajnálatunkra a Docler videómegosztó portál. Személy szerint nekem mindkét szemem sír, mert a Docler, a normálisabb oldalak közé volt sorolandó. De ennek vége. Ha engem kérdeztek, szerintem a rohadék YouTube szorította ki a ringből, de haggyuk is inkább a témát. Egy fontos kérdést szeretnénk veletek megosztani:

-Hova töltsük fel ezentúl a videóinkat?

Nos igen. Én nem akartam egy ilyen bejegyzést írni, de sajnos kénytelen vagyok. A csapattal együtt szerettem volna találni egy normális megosztót, de az elmúlt néhány napban úgy tűnik "nagyon elfoglaltak" egyesek...vagy csak szimplán nem érdekli őket. Akármelyik is legyen, a lényeg annyi, hogy sűrgősen, 'SOS'-ben kell egy normális videómegosztó. A lényeg a következő:

-Támogassa a HD-t!
-Több gigát is engedjen feltölteni
-Ne legyen időkorlát (vagy ha van, az 15 percnél ne legyen rövidebb!)
-Jó kezelőfelülete legyen

Amik nem jöhetnek szóba:

-YouTube - folyamatos videóletiltás
-Indavideó - folyamatos lefagyás
-Vimeo - felvett játékjeleneteket nem engedélyez
-Viddler - kevés hely
-DailyMotion - rossz feltöltési felület

Ha esetleg ismer valamilyen jóféle megosztó portált, az kérem ossza meg velünk is! Köszönöm!

Üdv: Borsesz

A bejegyzés trackback címe:

https://power-on.blog.hu/api/trackback/id/tr192386756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.10.21. 14:27:58

Blip TV? Én nem rég oda töltöttem az egyik videóm, nem volt semmi malőr. Nem a legjobb a kezelőfelülete, de amúgy semmi probléma nincs vele, szerintem megfelelő!

InfynityGamer 2010.10.21. 14:54:20

Van egy oldal,a yourvideo.Ha töltesz le,akkor megáll,de pár perc és újraindul.Korlátlan feltöltés,hiszen filmeket töltenek fel rá.De nem látogattják magától,csak ha reklámozod a linkjét érti??

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.10.21. 19:26:52

@Millenotti: az a gond, hogy nem támagodja a HD-t...

@InfynityGamer: ugyan úgy...nincs HD támogatás

2010.10.21. 19:57:30

@Borsesz: Hát akkor sajnos csakis a Youtube jöhet szóba... legalábbis én nem ismerek több lehetőséget.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.10.21. 21:41:10

@Je m'appelle Théo: óóóh, köszi! jónak tűnik ;)
Holnap neki is esek...

darktom98 2010.10.24. 10:52:37

gigamad.hu/
ugyanaz a kezelőfelülete mint a doclernek, egy baj van vele, hogy az autós videókat részesíti előnyben... mi viszont maradunk a YT-nél pedig nagyon utálom

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.10.24. 11:33:05

@TommyT: "A Honlap Üzemeltető által kialakított tartalma és szellemisége elsősorban járművekkel és közlekedéssel, valamint az ezekhez köthető érdekességekkel kapcsolatos, azért a videófeltöltés lehetősége is elsősorban ilyen tartalmúő videók megosztására szolgál."

Azért kösz :S
süti beállítások módosítása