Üdv!

Friss élményekkel gazdagodtam az elmúlt pár napban, mivel sikerült megnéznem négy eléggé új filmet, amikről most pár mondatban, leírom a véleményem. (Megnézési sorrend)

Nagyfiúk: Én mindig is nagyon szerettem az Adam Sandler filmeket. Mondhatjuk úgy, hogy már kezdek fanatikussá válni, mivel már szinte az összes filmjét kb 10-szer láttam. Talán csak 2 film volt olyan, amin nem tudtam szórakozni, de ez most nem lényeges. Hogy milyen volt EZ a film? Jó... Én személy szerint többet vártam, de mégis egy igazán korrekt, másfél órás mozit kaptam, amin tudtam röhögni. A filmnek nem volt szinte semmi története, de mégis jó hangulatom volt a végére. Tetszett.

A szupercsapat: Régen, nagyon szerettem a sorozatot. Azok a beszólások, és azok a fegyverek, amiket egy zsák szemétből raktak össze...hihetetlen. És ez a megfelelő szó, erre a filmre is, mivel totálisan beleszerettem. Nagyszerű karakterek, na és persze szereposztás, bitang jó jelenetek, és effektek, kicsit kusza, de mégis jó történet, ill. olyan poénok, amin én visítva vergődtem a székemen. Aki képes lehúzni ezt a filmet a kritikájával, az kapja be...a tic-tac-ját. Számomra ez az idei év, legjobb filmje.

Kutyák és Macskák 2: Az első rész, nekem kifejezetten tetszett, még anno. Habár, már elég régen láttam, de még úgy-ahogy emlékszem az eseményekre. Konkrétan a második rész is ugyan ez. Találnak egy zöldfülűt, kiképzik, felbukkan egy gonosz macska, elmennek ide, meg oda, meg amoda, majd jön egy csavar, és végül elkapják. Szerintem egy fokkal talán jobb, mint az első rész, deeee...nem sokkal. 12 éven aluliak, előnyben!
 

Avatar: Az utolsó léghajlító: Úgy kb 1 évvel ezelőtt, láttam asszem 5 részt a rajzfilmből. de annyira nem tudott lekötni. Még a film megnézése előtt, kaptam néhány bíztató véleményt is: "ez egy sz*r", "ne nézd meg", "fúú de gagyi", "az előző Avatar ezerszer jobb". Na, akkor most itt elmondom, azoknak az embereknek, akiknek még mindig nem esett le: Ez nem, a James Cameron féle Avatar "folytatása", hanem kérem szépen, egy teljesen más történetű rajzfilm, feldolgozása. Nem is tudom, hogy tudnak ilyenre gondolni az emberek (xD). A lényeg: Látványos film, habár még muszáj aludnom egyet a történetére, mert jó sok rágós anyag volt benne, de ez van. Egészen biztos, hogy lesz folytatása, mert a végén, jön a nagy csavar az egészbe...

Ennyi lenne. Direkt nem írtam hosszú véleményt, mert majd tervezek néhányból kritikát is.

Köszönöm a figyelmet: Borsesz

A bejegyzés trackback címe:

https://power-on.blog.hu/api/trackback/id/tr952212885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[SPARK] 2010.08.10. 19:52:41

Jó cikk lett Bobi grat!

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2010.08.10. 20:11:59

Én azt nem értem, hogy az emberek hogy tudnak egy olyan filmen röhögni mint pl. a szupercsapat. Én egyszer se röhögtem rajt, sőt nem is láttam benn poént.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.08.10. 20:23:31

@Chip2: akkor neked van valami gáz, a nevetőizmoddal :)
vagy csak nem érted a poént...

Gunny · http://gamesandmovies.blog.hu/ 2010.08.10. 21:00:45

Adam Sandler-t én is nagyon szeretem...Bár a távkapcs óta egyetlen új filmjét sem láttam.Ráadásul egy ideje már nem is járok moziba úgyhogy nem hiszem,hogy megnézném.A szupercsapat sorozatot nem néztem,így a filmet sem fogom megnézni.A kutyák és macskák első része kisebb koromban eléggé tetszett,azonban nemrég újra látttam,és szerintem elég idétlenek a beszélő állatok.M. Night Shayamalan filmjeit eddig nagyon szerettem...Bár amiket láttam azok mind horror-ok voltak,és mivel az Utolsó léghajlító nem az,így nem biztos,hogy megnézem.De még mindig erre van a legtöbb esély...

SOAP 2010.08.10. 21:16:39

@Borsesz: Első 2 filmel egyet értek , de Az utolsó léghajlító , BRUTÁLISAN szar film , ha kijött DVDn simán mehetne BaadMovies-ra , én nem tudom most mivan HollyWood-al de az Eli Könyve c. remekmű után talán csak az Avtar és a Kick/Ass tudott lekötni.Majd írok egy bejegyzést a napokban ,hogy miért a baj HollyWood-al.

Gunny · http://gamesandmovies.blog.hu/ 2010.08.10. 21:24:15

@sσαρ: Érdekes...Nekem az Éli könyve annyira nem tetszett...Nem volt egy rossz film,de a színészeken a látványon,meg a zenén kívül nem volt benne sok pozitívum...A film felépítésével szerintem voltak bajok...hiszen nagyjából háromszor láttuk ugyanazt majd befejezés...Nekem a tavalyi filmet többségével pedig az a bajom,hogy elég kevés mutatta be milyen szar is az egész világ...Hollywood-dal pedig az a baj,hogy nagyon kevés film jelent meg a mólt évben(konkrétan 1) ami bemutatta milyen szar is a világ.. Ilyen film az a Gran Torino volt,ami valami fantasztikus film volt...

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.08.10. 21:34:45

@sσαρ: csupán csak sztem meg kell érteni a filmet. Am nagyon a rajzfilm alapján készült, és talán ezért nem tetszett. Szerintem nézd meg a rajzfilm első részeit, és talán megváltozik a véleményed...

pitbul007 2010.08.10. 22:39:15

Nagyfiúk: amikor elősször láttam a filmet sírósra röhögtem magam ( azota megnéztem mégegyzser ) gondolom ez elég is ide :D .
Szupercsapat: a sorozetból én se láttam semmit de a film nagyon tetszett. A potr.hu eléggé lehúza szerintem teljesen érdemtelenül más oldalakon meg csak jót írnak róla úgy, hogy fölösleges megnézni mit írnak egy filmről mert csak tetudod eldönteni hogy tetszike neked vagy nem.
Kutyák és macskák: hát első része nekem jobban tetszett de egy egész korekkt film lett és a végéből szerintetek nem néz ki egy folytatás ?
Az utolsó léghajlítól: a rajzfilmet úgy az 1/3-tól láttam és tetszett is. A filmet ezek után már nagyon vártam... és még mindig várom mert ez a film GAGYI LETT sokszor egyszerű tőmondatokban beszéltek, a filmet eléggé össze vágták, rövid is lett másfél óra na ne viccelj félnek hosszú két-két és fél órás filmeket csinálni sokfilmen észrevettem már még fél óra és azt mondom hogy ez aztán a film, de remélhetőleg a többi része sokkal jobb lessz.

Lac@ 2010.08.11. 00:02:38

@Lac@: Mármint a léghajlító avatar rulz!!

Benyo513 2010.08.11. 00:09:11

A Szupercsapatról ugyanaz a véleményünk, nagyon jó lett, remélem hogy lesz következő rész is :P. A nagyfiúk az jó lesz popcorn filmnek de semmi egetrengető, a Kutyák és Macskák 2 plakátján hogy mekkora nagy rakás sza...móca és az előzetes is ezt mutatja. A rajzfilm és játék adaptációk mindig balul sülnek el. Látvány? Okés hogy most látványos, de mit mondunk 3-4 év múlva(ez ugyanígy igaz az Avatarra)? A Mátrix akkoriban látványosnak bizonyult de viszont hihetetlen története volt, amiért érdemes megnézni ma is.
süti beállítások módosítása