Hamarosan visszatér!

2010.08.03. 19:00

Update: Tudjuk, hogy ki manipulálta a szavazást, ezt nem nevezhetjk a szó szoros értelmében hackelésnek. Mától örökre kitiltott kommentező, és emiatt a második lehetőség mellett döntöttünk, tehát nem lesz újraszavazás. Köszönjétek meg neki. 

Igen, ezt is megéltük. Az elmúlt egy- másfél hétben Borsesz nélkül maradtunk, mivel nem volt nete. Aki ott volt a második Power-ON meetingen, az találkozott vele legutoljára. Mint azt tudjátok, Borsesz távollétében kihalt a blog. Most viszont én is meglepődtem azon, hogy mindennapra legalább egy bejegyzés jutott, volt olyan nap ahol kettő is bőven elfért, úgyhogy most megálltuk a helyünket, de remélem többször nem leszünk rákényszerítve arra, hogy Szlavi illetve én írogassunk.

 A poszt lényege tulajdonképpen annyi, hogy aki figyeli a chatet az olvashatta, hogy Borsesz beszélt telefonon Sindare-al, akinek elmonta, hogy várhatóan a héten lesz nete és vissza jön a blogszerkesztést, mert sem a Heti Gamercsajt, sem a Mi Ajánljuk illetve a fenti 'Megjelenések' részt sem frissítettük, ezt olyanra hagyjuk inkább aki meg tudja csinálni, nem szeretnék itt HTML-ben turkálni.

Viszont, hogy mosolyt csaljunk az arcotokra, már egy hete elkészítettem az alább látható képet. Az elméletet Szlavi adta, én a technikai részért feleltem (elismerem, hogy nem egy 5 csillagos technikával vágok, de kérem a képen nem ezt kell nézni)


Bobimir Ivanovics Ponoszláv Sztálin Igor-ról készült kép, abszolút nem valódi, viccből csináltuk ezért kérjük hogy se Ti, se Borsesz ne vegye komolyan.

A bejegyzés trackback címe:

https://power-on.blog.hu/api/trackback/id/tr912194074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.08.03. 19:07:05

Egy hete? Nekem már vagy 2 hete, hogy mutattad... XD

Szlavi · http://power-on.blog.hu/ 2010.08.03. 19:54:27

Ha visszajön tuti megöl minket.. én már előre félek:D

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2010.08.03. 20:11:12

Egy kis fűért bámire. Kimaradt egy r :D
Amúgy jóféle :P Az oroszokkal meg hagyjatok, mert annál később állok neki a Háború és békének (nem kötelező, önszéntamból) :D

haveeer 2010.08.03. 20:45:14

Jézus Krisztus x) Ha ezt meglátja kitör az Atomháború :D Am ez a KFC kép Szlavi? :O Tedd fel azt amikor épp táplálkozik vajas kuksival :D

Erevis · http://erevis.posterous.com/ 2010.08.03. 21:23:34

@Laja (HT): Ez nem az, én szerkesztettem és ez az első PON meetingen van, mikor körbeülnek :)

Benyo513 2010.08.03. 21:34:27

Ez nagyon nagy :D Még több ilyet! :D

Benyo513 2010.08.03. 21:36:10

Egyszer pofán lesznek csapva a blog.hu programozói

Szlavi · http://power-on.blog.hu/ 2010.08.04. 08:17:13

@Laja (HT): Ha visszajön és elküldi a képek másik felét (mert a jórésze még mindig nála van) akkor lesz belőle galéria.

haveeer 2010.08.04. 09:36:59

@Szlavi: Értelek :)
@Erevis: Jaaaaa.Sry a tudatlanságért! :)

Benyo513 2010.08.04. 11:33:56

A biztonság kedvéért letöltöttem a képet hátha leveszi majd Bobi a posztot :D
süti beállítások módosítása