Egy gyanútlan játékos döbbenetes jelenséggel találkozott a közelmúltban. Valószínűleg a Microsoft figyelmetlensége, hogy sikerült rögzítenie a képsorokat, amik a rajongókat felháborították, lesokkolták.

Bobby Kotick, az Activision ügyvezető igazgatója már korábban beszélt arról, hogy az eddig "teljesen ingyenes" (miért, a játék árában ez nincs benne, k*csög) többjátékos módért külön pénzt szeretnének szedni. Nem titok előttük, hogy a legtöbben, talán csak egyszer végigfutnak egy egyjátékos kampányon, de a multiplayer mindenkit hosszú napokra-hónapokra leköt.

Valószínűleg a fejlesztők már tesztelik a szolgáltatást, hiszen már korábban volt róla szó, hogy az idén ősszel megjelenő BlackOps már ezzel a rendszerrel fog súlytani minket. Hol is lehetne legjobban tesztelni ezt, mint a Modern Warfare 2-ben?

A következő videót készítő játékos pusztán az Xbox Live rendszerén keresztül szeretett volna barátjához csatlakozni az MW2-ben, amikor a sokkoló képernyő fogadta: Nem elérhető a tagság ehhez az opcióhoz, próbálkozz később. Ezzel egyidőben megkapta azt az opciót is, hogy töltse fel Microsoft pontjait, hogy ezzel tagságot szerezzen.

Valamit nagyon elszúrhatott a Microsoft, hogy ez a hatalmas hiba előfordulhatott. Se az MS, sem az Activision nem reagáltak még a videóra, de a játékosok körében futótűzként terjednek a képsorok, kénytelenek lesznek válaszolni a felháborodásra. Ha a videó valós, mert lehet, hogy csak egy mesterien kidolgozott fake videóról van szó, akkor hamarosan hivatalos bejelentéseket is várhatunk ezügyben. Ne legyünk meglepve, ha minden apróságért perkálnunk kell majd a jövőben.

Edit:

Az Infinity Ward és a Treyarch is rácáfolt a kiszivárgott videó hitelességére. Twitterükön a következő kijelentésekkel oszlatták el a tévhitet:

Robert Bowling - IW: "Eddig sem kellett, ezután sem kell fizetni, hogy a Modern Warfare 2 multiplayer módjával játszhass."

Josh Olin- Treyarch: "Nem, a Call of Duty: Black Ops multijáért sem kell fizetni. A kacsa eloszlatva."

Igen, mindenki fellélegezhet, a közeljövőben semmi képpen sem kell majd plusz pénzt kiadni a CoDok multijáért, legalábbis a két úriember állítása szerint. Én speciel már nem tudom, hogy mit gondoljak.

A jövőben megjelenő játékokról azonban ezúttal sem esett szó, lehet, hogy nem csupán szóbeszéd a sokak által emlegetett Call of Duty Online?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://power-on.blog.hu/api/trackback/id/tr382162922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.07.20. 12:14:46

Ezért ez kicsit pofátlanság. Ha megveszem a játékot az miért nem elég? Nem értem.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.07.20. 13:22:17

Ez az összes létező CoD Multira érvényes lenne, vagy csak az újabbakra? Mert ha a CoD2-re is, én komolyan rájuk borítom az épületet.

Mondjuk szerintem pont a CoD2-nél lenne a legnagyobb kaszálás belőle, mert multi téren azzal játszanak a legtöbben (tudtommal, de legalábbis ott van az élmezőnyben), ráadásul 1-2 patch+miegymás, és a letöltött verzióval is lehet menni külföldi szeróra + cb-re. Az újabbaknál meg letöltött verzióval mehetsz a MAGYAR pub szerverekre (én még nem halottam CoD4-CoD:MW2-höz ilyen patcheket)

pitbul007 2010.07.20. 20:16:40

ha azt nézitek ez túlságosan kockázatos lenne, szerintem a játékosok felét jó ha nem a felét de az 1/3 elveszítenék és a játékosok találnak más módot ahogy Millenotti leírta vagy egyszerűen más játékot

Szlavi · http://power-on.blog.hu/ 2010.07.21. 07:07:38

Srácok ne háborodjatok fel :) Ha lennétek szívesek és nem csak a címet, de az egész bejegyzést végigoldavnátok, akkor kiderülne, hogy nincs ok az aggodatlomra.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.07.21. 10:51:11

@Szlavi: Én elolvastam, a videót is megnéztem. De egy ilyen "bizonyíték" ellen én nem kimondottan hiszek egy kis semmi Tweet-nek. Majd ha hivatalosan is tagadják, majd akkor talán elhiszem.

pitbul007 2010.07.21. 13:42:29

elolvastam, videót is megnéztem de mondjuk engem nem is érdekel igazából sose voltam egy nagy CoD mániás :)
süti beállítások módosítása