Interjú, Njugi-val

2010.07.13. 22:44

Sok kihagyás után itt a következő cikk, ahol most egy igazi zenekedvelő, játékbemutatóst interjúvolok meg.
Jó szórakozást!



Nos akkor kérlek mutatkozz be nekünk.
Sziasztok. Én Njugi vagyok. Most írhatnék ide 5 sort, de 100 sort is, fölösleges, abból úgy sem ismertek meg :)
 

Akkor máris az első kérdésem az hogy honnan jött ez a név?
Hát, igazából ideges voltam, már nem is emlékszem hova regisztráltam, beírtam, hogy Nyugi. Foglalt (mily meglepő) Aztán különböző hangalaki szinonimái közül a Njugi-t fogadta el. Máshova már direkt ezt írtam, tetszett a név, meg a hangzása is, meg úgy megnyugvásra ösztökél. És a live-on hallható kijelentéssel ellentétben nem nyelvtörő. Csak simán - nyugi :)
 

Aha. Általában mivel töltöd a napjaidat?
Hmm. Jó kérdés, mikor hogy. Nagy részét iskolában, edzésen, gép előtt, néha tanulással. Hétvégén versenyekkel. Nem túl változatos, de nem tudom megunni.
 

Versenyek alatt mit értesz?
Judo versenyek. Mind hazánkban, mind külföldön.
 

Külföldön? Szóval külföldre is szoktál járni?
Igen. Évi 5-10x, mikor hogy. De ezek egyelőre csak szomszédos országok (Ukrajna kivételével szerintem mindenhol voltam) de ha idén minden jól megy, távolabbra is sikerülhet eljutni.
 

Értem. Körülbelül mikor kezdtél el játszani, az első játékoddal?
3-4 Évesen, apukámmal. Valami farkasos-tologatós-logikai játék volt. Nagyon szerettem, címét mái napig keresem.

És általában milyen stílusú játékok jöhetnek szóba?
Hát. Újabb fogós kérdés. Nem vagyok műfajokra specializálódva. Játszottam már Rpg-vel, kalandjátékkal, Fps-sel, stratégiai játékokkal, verseny-, és sport játékokkal. Sok mindennel, még ha nem is tudok minden műfajt felsorolni.

Szóval akkor a videóidhoz is akármi szóba jöhet?
Gyakorlatilag igen. Bár például szerepjátékot (Diablo II) nem biztos, hogy be fogok mutatni, mert igazán részletesen (mint Reactor) az túl sok videó lenne.
 

És végül is mi vett rá erre az egész játékbemutatósdira?
Anno freddyD hatására csináltam egy úgymond copy videót. A negatív kommentek miatt másnap leszedtem, és elkezdtem a javított verziót csinálni, majd szépen lassan (nagyon lassan) elkészült még pár. Aztán abbahagytam ideiglenesen, és letöröltem őket. Jó kérdés, pontosan miért :D De most meg úgy kedvem van az egészhez.
 

Aha. Melyik volt a legjobb, ill. a legrosszabb játék, amivel valaha játszottál?
Legjobbról nehéz dönteni, általában aktuális kedvenceim vannak. De ha egy listát csinálnék, mindenképpen szerepelne rajta a Diablo II, a Grand Theft Auto: Vice City, vagy például a Plants Vs Zombies. Legrosszabb talána Lemonade Tycoon nevű borzalom volt. Az egész játék 4 Mb, semmi értelme, és bár nálam a grafika nem igazán számít, de nem voltam távol attól, hogy kifolyjon a szemem.
 

Ha jól tudom zenével is foglalkozol. Milyen zenéket szeretsz?
Most komolyan felsoroljam? Műfajok: rock, punk-rock, rock’n’roll, hard rock, punk, pop-rock, klasszikus rock, alternatív rock, keresztény rock, psziedelikus rock, nemzeti rock, instrumentális metál, ipari metál, viking metál, thrash metál, heavy metál, szimfonikus metál, capella metál,folk metál, death metál, power metál, nu metál, alternatív metál, korai elő-death metál, rap metál, komolyzene, blues, meg most ismerkedem a doom metállal.
Együttesek:Accept, Ac/Dc, Alvin és a Mókusok, Apocalyptica, Axenstar, Bad Religion, Beatrice,Blink-182, Cannibal Corpse, Death, Disturbed, Edda, Ensiferum, Guns’N’Roses, Hammerfall, Hobo Blues Band, Iron Maiden, Jimi Henrix, Judas Priest, Kárpátia, Kispál és a Borz, KoRn, Korpiklaani, Kovbojok, Kreator, Last Tribe, Limp Bizkit, Lordi, Megadeth,Metallica, Moby Dick, Overkill, Pokolgép, Primal Fear, Queen, Ramms+ein, Rise Against, Slayer, Sum 41, System of a Down, Tankcsapda, The Offspring, Tool, Torture Killer
Tehát. Röviden tömören, zenét, és nem mindenféle divat disco-shit-et


Szép kis gyűjtemény: D
És bővülni készül. Felnőttnek amúgy minden letöltött albumot tervezek megvenni.


A blogod ezeken kívül nagyon sok témával foglalkozik. Mesélj, hogy végül is milyen témákról írsz.
Ami épp jön, kultúra, saját vélemény, zene, később majd játékokról, meg képeimet fogom publikálni.


Aha. Ki, vagy mi vett rá végül is erre az egész blogolásra?
Hát. Eredetileg a videók publikálására jött létre a blog, még 2008 Júniusában, de a témák így az újraindulással bővültek. Hogy ki, vagy mi? Nem tudom, spontán döntés volt.
 

Értem. Nos akkor mond el a kedves olvasóknak a blogod címét, és hogy miért érdemes felmenni rá. :)
http://belabafs.blog.hu/
Miért? Öhm. Mert sokat szenvedtem a design-nal, amiben Borsesz segített:) Amúgy meg, akkor menjetek fel a blogra, ha bármi velem kapcsolatban érdekel. Szépen lassan úgy is megismertek bejegyzéseimből, Kommentjeimből :D
 

Köszönöm, hogy itt voltál :)
Én köszönöm. Most akkor azt hiszem, megyek és rászánom magam a földrajztanulásra -.- :D
 

A bejegyzés trackback címe:

https://power-on.blog.hu/api/trackback/id/tr242294213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása