Interjú, Gucs-al

2010.07.04. 22:43

Ebben a cikkben, egy igazi játékos embert fogunk meginterjúvolni.
Jó szórakozást!



Üdvözletem mindenkinek, itt van velünk az interjú alany is akit nem biztos hogy ismertek. Mutatkozz be légyszíves.

-Üdv mindenkinek! Gucs vagyok, elég régóta játszom már számítógépes játékokkal, még anno c64-en kezdtem. Szeretem az RPG-ket, kalandjátékokat és a TPS-eket.


Akkor vágjunk bele: Melyik a kedvenc játékod?
-Igazából nincs kedvenc játékom, de amelyiket legjobban szeretem, az a Gothic sorozat.


És mért pont ez a kedvenced?

-Megtetszett a története és minden ami benne van, ezalatt értem a táborokban kialakuló rétegeket, a páncélokat, fegyvereket, a szörnyeket és az egész játék nagyon jól el lett találva.


Aha. Szóval akkor ilyen RPG fan vagy?

-Mondhatni, de szoktam másfajta játékokkal is játszani, mondjuk FPS-ek, stratégiai játékok, szóval sokféle játékot szeretek.
De az RPG a kedvencem.


Akkor megkérdem tőled, hogy mit gondolsz a nemrégen piacra dobott, Dragon Age: Origins-ről?

-Én még nem próbáltam, viszont hallottam arról, hogy a magyarok megnyerték ezt a versenyt (grat nekik). Sajnos a gépem nem a legjobb és az újabb játékokkal már nem tudok játszani, de első ránézésre nem rossz. Szerintem a harcrendszer meg az interface miatt kicsit hasonlít a WoW-ra. Ahogy mondtam a játékot nem próbáltam, de már láttam és az átvezetőket nagyon jól megcsinálták és az is tetszett benne, hogy előtörténetet kell választani a karakterednek.


Értem. Hát igen mostanában én is csak azt hallom hogy "Hasonlít a Wow-ra ez a játék". Mi erről a véleményed mért van ez?
-A harcrendszer, hogy nem te irányítod, hanem magától üt. Az interface miatt, ahogy a potikat megiszod és a skilleket használod. Egyelőre csak ezt a 2 dolgot láttam, ami hasonlít a WoW-ra.


Hát de azt meg kell hagyni hogy nem a Wow áll az RPG középpontban :D
Szoktál egyébként játszani valamilyen MMORPG-vel?

-Inkább úgy mondom, hogy játszottam, mert mostanában nem nagyon játszok MMORPG-vel, de sokat kipróbáltam már. ArchLord, MUOnline, Silkroad (ez eléggé szarul ment a gépen, úgyhogy kb. félórát játszottam vele), legtöbbet WoW-al játszottam. A WoW-ot 2006 őszén kezdtem el és a karim még most is megvan.


Aha. És te mit keresel egy RPG-ben, vagy MMO-ban? Mi legyen benne jó?
-RPG-ben a történet és az egész ahogy meg van csinálva, szóval legyenek érdekes a küldetések, viszont néha kelljen egy kicsit gondolkodni is, ne az legyen, hogy egyszerűen végigrohansz a játékon. A grafika nem annyira lényeges egy RPG-ben, szerintem. MMO-ban normálisan lehessen irányítani a karaktert, én személy szerint nem szeretem, ha kattintok egyet és odamegy a karakter (A MUOnline az kivétel, mert az olyan nézetben van, mint a Diablo és ott kattintgatni kell). Egy MMO-ban még azt is nézem, hogy hogyan van felépítve az egész, szóval a fegyverek, páncélok igényesen nézzenek ki, a karakterek és az NPC-k se nézzenek ki hülyén. Röviden ennyi.

Mostanában a RPG-kben egyre több az úgymond 'pikáns' jelenet. Nah jó mondjuk ki: a sex jelenet, és az egyéb ilyen dolgok. Erről mi a véleményed?
-Hát, én úgy gondolom, hogyha például olvasol egy RPG-s könyvet, abban is vannak néha ilyenek. Úgyhogy nem olyan nagy gond, hogy ezeket belerakták. Fable-ben is van ilyen, Gothic-ban is, engem nem zavar, nem szoktam ezeket a "szolgáltatásokat" használni.


Aha. Volt olyan RPG ami egyáltalán nem tetszett? Sőt! Ki nem állhattad?
-Hát, nem nagyon. Viszont sok RPG-nek sikerült már felidegesítenie, nem szoktam egy játékon idegeskedni, de mondjuk Gothic-ban elég sok hiba van. Nem tudom, hogy vannak-e gagyi RPG-k, mert nekem szerencsére eddig még csak jókkal volt dolgom, de kipróbálnék egyszer egy rossz RPG-t is, de szerintem ilyen nem nagyon van.


Nah hát igen. Ha jól tudom van egy honlapod is. Beszélnél erről valamit?

-Igen, nemrég csináltam. Az oldal a Gothic-ról szól, egyelőre még csak az első résszel foglalkozik, írtam néhány saját történetet már, amik fenn vannak az oldalon, készítettem leírásokat a kasztokról, táborokról. Gportal-os oldal, azért, mert ehhez értek is, először Extra-sat akartam, de szünetelt a regisztráció, úgyhogy Gportalos lett. Az oldal címe: www.gothicmaster.gportal.hu


Köszönöm a válaszokat!
-Én köszönöm a lehetőséget.

A bejegyzés trackback címe:

https://power-on.blog.hu/api/trackback/id/tr202294202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása