Felnőttek...vagy mégsem?

2010.09.19. 11:29

Az eddigi legrövidebb filmkritikánk. Nem szándékoztam ilyen rövidre csinálni, de tényleg nem lehet sokat beszélni erről a filmről. Sebaj, azért jó szórakozást, ehhez a 3 perchez!

Cím: Nagyfiúk / Grown ups
Megjelenés: 2010. július 29. (Magyarország)
Műfaj: Vígjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://power-on.blog.hu/api/trackback/id/tr372305760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2010.09.19. 12:49:37

Túldícsérted. 500 Ft-ért láttam Pécsen (moziünnep) - és annyit, meg a 1,5 órát megérte. De ez egy egyszer nézős film, semmi több. Látszott a színészeken, hogy élvezték, amit csináltak, és ez fontos, de annyira semmilyen a története, hogy az gyalázat. Poénból nem volt túl sok, bár volt pár nagyon jó, sajnos egy csomó vontatott jellegű is. Szerencsére mondanivalója valamelyest volt, de az nem volt túlságosan elrejtve - a szemünk elé rakták, hogy ez van, ilyenek a mai elkényeztetett gyerekek, mennyivel többet röhögtünk régen. Őszintén szólva örülök, hogy megnéztem, de valószínűleg nem érdemel egy második nézést, és egy hét múlva már emlékezni se fogok rá - a legjobb poénokra már ma, 2 nappal a film megnézése után se emlékszem annyira.
A film nálam: 6/10
A kritika: 7/10 - lehet hogy nem lehet túl sok mindent elmondani, de ez túl rövid, és túldícsérted.

[SPARK] 2010.09.19. 15:02:26

Tényleg elég rövid lett Bobi.
Viszont Adam Sandler-es résszel egyetértek. Ő a kedvenc színészem. Minden filmje megvan :D

gunny · http://gunny.blog.hu/ 2010.09.19. 17:34:17

Nekem egyáltalán nem tetszett a film.Volt benne egy-két jó poén amin bírtam valamelyest nevetni,de a legtöbb poénon nem nevettem vagy maximum elmosolyodtam.A kritika meg tényleg elég rövid,de én nem kritizállak azért,mert neked tetszett a film...

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.09.19. 18:28:17

@Njugi: @gunny: hát nem tudom emberek. Én végigröhögtem a másfél órát, és nekem nagyon tetszett...
Tényleg elnézést amiért rövid lett, a következő egész biztosan hosszabb lesz, mert arról annyit tudok beszélni mint az állat :D

ARSENAL4EVER 2010.09.19. 19:36:52

Ebben a filmben agyatlan poénok vannak, de nekem ez jön be. Úgy látszik neked is Bobi úrfi.
Azért ennél lehetett volna többet beszélni. Legalább 3 perccel többet, de ezenkívül jó lett a kritikád.

atiscool 2010.10.02. 12:54:56

@Njugi: szerintem nem is lehet ezt a filmet túldicsérni. moziba láttam és nagyon tetszett...bár kinek mi tetszik. hisz ez egy vígjáték és épp ezért a története rendben van. nem kell akkora történet mint egy akciófilmnek
süti beállítások módosítása